Ключовими пріоритетами вищої правничої освіти є гармонійне поєднання професійних компетентностей і загальнолюдських цінностей, формування правового мислення і свідомості, розуміння законів і сучасних освітніх тенденцій. Підготовка докторів філософії у галузі права об’єднує глибоке теоретичне та спеціальне навчання з формуванням навичок науково-дослідної та педагогічної роботи.
Мета навчальної дисципліни: ознайомлення здобувачів із змістом, формами, методами, методиками і технологіями викладання правничих дисциплін у вищій школі; організацією самостійної і науково-дослідної роботи студентів, контролю та оцінювання їх навчальної діяльності; формування вмінь і навичок використання педагогічних і фахових знань для розв’язання практичних завдань викладання правничих дисциплін у закладах вищої освіти.
Завдання навчальної дисципліни:
- формувати уявлення про методику викладання у вищій школі як науку і навчальну дисципліну;
- розвивати уміння наукового аналізу сучасних методик і технологій викладання і навчання у закладах вищої освіти;
- формувати уміння враховувати психологічні особливості пізнавальної діяльності студентів та застосовувати методи і прийоми її активізації;
- розвивати уміння і навички аналізу навчальних планів підготовки фахівців у галузі права, програм правничих дисциплін, навчально-методичних комплексів;
- формувати готовність до впровадження нових технологій навчання;
- розвивати уміння і навички підготовки лекційних, семінарських і практичних занять; розробки завдань для самостійної і науково-дослідницької роботи студентів; їх контролю і оцінки;
- формувати готовність до викладацької діяльності у вищій школі.
Методи навчання: активні й інтерактивні методи компетентнісного навчання, особистісно орієнтованого навчання, змішаного навчання, проблемно-орієнтованого навчання, самонавчання, мікровикладання, навчання на основі досліджень. Викладання проводиться з використанням інтерактивних технологій.
- Викладач: Хмизова Ольга Василівна